Blogi on tullut taaperon ikään

Raamatun Sana – blogi täyttää tänään 2 vuotta. Ensimmäinen postaus tässä blogissa oli TÄMÄ Tähän mennessä blogissa on julkaistu 219 artikkelia ja lisää on tulossa. Raamatun aiheet eivät lopu kesken. Blogia on pommitettu roskapostilla, mutta Akismet sovellus on toiminut suojakilpenä niitä vastaan jo yli 1425 kertaa. Roskapostit ovat olleet ulkomaisia (ehkä robottien lähettämiä) mainoslinkkejä, mutta vihapostia tämä blogi ei ole saanut vielä kertaakaan. Tosin eilen oli ongelmia jakaa puhelimen tekstiviestillä linkkiä tähän blogiin, jostain syystä linkki muuntui vajaaksi tai katkesi keskeltä lähetyksen aikana, niin ettei vastaanottaja päässyt linkin läpi, vaan sai virheilmoituksen. Illalla linkin lähetys kyllä toimi normaalisti.

Olen kiitollinen lukijoille ja esirukousta pyytäneille, sekä heidän puolestaan rukoileville. Lukijoiden ja seuraajien vuoksi blogi on edelleen toiminnassa. Toivon, että myös tämän blogin kautta Raamatun Sana edelleenkin voisi virkistää, puhutella ja saattaa ihmisiä uskoon ja Jumalan rakkauden ja armon yhteyteen.

Me elämme nyt epätavallista aikaa koko maailmassa ja on mahdollista, että Jeesuksen uusi tuleminen on lähellä, joskaan kukaan ihminen ei sitä päivää tarkasti tiedä. Jumala antoi meille profeettojen ja Jeesuksen kautta useita profetioita Raamatun Sanassa, mitä ennen sitä tulee maailmassa tapahtumaan. Jotkut pelkäävät lukea Johanneksen ilmestystä eli Ilmestyskirjaa, koska siinä kuvatut lopun ajan profetiat kauhistuttavat. Jumala on kuitenkin tarkoittanut, että me luemme sen kirjan kokonaan. Profetiat valmistavat meitä tuleviin koitoksiin. Me emme tiedä, tapahtuvatko kaikki Raamatussa kuvatut lopun ajan profetiat meidän ajassamme ja täällä Suomessa, mutta sitä mahdollisuutta emme voi sulkea pois ja meidän täytyy olla hengellisesti valmiina kohtaamaan Vapahtaja hetkenä minä hyvänsä. Tietysti meidän täytyy olla muutenkin valmiina, sillä emmehän me kukaan tiedä päiviemme määrää.

Olen huomannut, että kun Raamatun profetioita lukee useamman kerran, Sanasta saa voimaa ja niin Jumala on Sanansa meille tarkoittanut. Sana on meille voiman ja rauhan lähde kaikissa elämän tilanteissa. Raamatun Sanasta, myös Ilmestyskirjassa, nousee päällimmäisenä esiin Jumalan valmistama pelastus meille, jotka uskomme Jeesukseen ja olemme saaneet armon Hänen verensä kautta. Lopun aikoinakin olemme turvassa Jeesuksessa. Lopun ajat ovat myös uuden, Jumalan rauhan valtakunnan, alku.

Pyhä Henki avaa minulle tässä hetkessä tämän Raamatun Sanan:

”Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: ’Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iänkaikkisen elämän perisin ?’

Niin hän sanoi hänelle: ’Mitä laissa on kirjoitettuna ? Kuinkas luet ?’

Hän vastasi ja sanoi: ’Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.’

Hän [Jeesus] sanoi hänelle: ’Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää’.

Luukas 10 : 25 – 28

RAKKAUS on kaiken ydin, kaikessa ja aina. Rakkaus pelastaa ja antaa voimaa ja rauhaa. Jumala rakasti ensin meitä ja siitä rakkaudesta ammennamme rakkautta muita ihmisiä kohtaan ja takaisin Jumalaa kohtaan. Rakkaus voittaa kaikki kärsimykset ja pelot. Rakkaus pitää kiinni Jumalassa, jossa olemme turvassa. Kaikkivaltiaan rakkaus on ääretöntä ja voittaa pahan vallan. Mitä elämässä tapahtuukaan, Jumala on aina kanssamme. Jeesus kantaa taakkaamme kaikilla teillä, eikä hylkää meitä koskaan.

Taivaan Isän siunausta sinulle. Terveyttä, rakkautta, onnea, Pyhän Hengen voimaa ja rauhaa elämääsi. ❤